martes, 11 de noviembre de 2014

Autoavaluació de l'activitat 3

Sobre la meua comunicació i seguiment a l'aula, normalment segueixc el forum i el tauler amb normalitat i intente fer aportacions correctes i productives ajudant a solucionar dubte, tot clar, dins de les meues possiblitats i els meu avanç. I per supost també l'utilitze com a mitja d'aprenentatge exposant els meus dubtes. Així, l'aula és per mi un mitja on realitzar un aprenentatge col·laboratiu. 

Sobre el blog, vaig completant el blog a mesura que anem avançant pel que, sens dubte, pot considerar-se un reflex del meu desenvolupament. 

Els aprenentatges d'aquesta activitat els utilitzaré de cara a la darrera activitat. Continuare treballant amb el material de consulta utilitzant els mapes conceptuals perquè m'han ajudat molt a estructuras les meues idees.

No hay comentarios:

Publicar un comentario